DU04 k odevzdání před 5. cvičením

Vytvořte rozhraní a využijte dědičnost

Využití rozhraní a dědičnosti

V projektu z minulého domácího úkolu ve vybrané hře analyzujte již vytvořený kód a:

  • najděte metody, které jsou "stejné" - mají podobné názvy, reprezentují podobnou funkcionalitu nebo se volají v obdobných situacích. Zaměřse se na grafické objekty hry.
  • Tyto metody vložte do jednoho nebo více rozhraní.
  • Zajistěte aby zvolené objekty toto rozhraní implementovali
  • Zajistěte aby se v kódu využívalo těchto rozhraní a bylo v budoucnu snadnější přidat další třídu/objekt, který dané rozhraní implementuje.
  • Najděte společnou funkcionalitu metod, které se opakují.
  • Vytvořte třídu, společného předka, která bude obsahovat danou společnou funkcionalitu a třídy, které tuto funkcionalitu dříve obsahovaly budou dětit (extends) z nově vytvořené třídy.

Kód by měl být přehlednější a jednodušší a mělo by v něm být méně duplicitních rádků.

 

Způsob odevzdání

Řešení domácího úkolu odevzdejte do systému Kelvin jako úlohu "Java 1 - domácí úkol z 4. cvičení". Do systému nahrejde celý obsah složky src a soubor pom.xml. Postupujte dle níže přiloženého vide.

Následně bude projekt zkompilován a provedou se Unit Testy. Vzhledem k povaze projektu a prozatímnímu testovacímu využití systému Kelvin v předmětu Java 1 v případě selhání nezoufejte.

Jedná se o pomocný test, vše bude ještě hodnoceno ručně. Důležité je nahrát soubory aby bylo možno vše vyhodnotit a provést analýzu na plagiáty. Věřím, že je to je formalita a všichni z Vás tvoří vlastní kód.