PASAJA - aplikace pro děti s autismem
Vývojový tým bude sestaven ve středu 20.4. K účasti je mimo jiné nutno přihlásit se ve formuláři PASAJA - google form (viz cvelý článek), kde je nutno zadat svůj login do 20.4. 11:00. Pozice vývojáře ve vícečlenném vývojovém týmu, pro vývoj aplikace „PASAJA“, která bude vyvíjena ve spolupráci s firmou NXP pod projektovým vedením zaměstnance NXP Jakubem Cieslarem. Cílem je vytvořit systém pro podporu komunikace dětí s autismem na základě piktogramů s využitím tabletů a mobilních telefonů. Aplikace bude vyvíjena v multiplatformním frameworku WUI, založeného na technologiích HTML5, JavaScript, TypeScript, PHP a mnoho dalších.
Podmínky
Vývojový tým bude sestaven ve středu 20.4. K účasti je nutno:
- přihlásit se na adrese PASAJA - google form, kde je nutno zadat svůj login do 20.4. 11:00,
- zaslat na můj email vámi dříve vytvořený ukázkový projekt, který bude reprezentovat vaše dovednosti do 20.4. 11:00,
- dostavit se na konzultaci ve středu 20.4. v 13:00 do kanceláře EA406, poté bude sestaven vývojový tým cca v 15:00.
Doporučuji vytvořit záložní plán, není totiž možné přidávat další témata.
Zadání
Pozice vývojáře ve vícečlenném vývojovém týmu, pro vývoj aplikace „PASAJA“, která bude vyvíjena ve spolupráci s firmou NXP pod projektovým vedením zaměstnance NXP Jakubem Cieslarem. Cílem je vytvořit systém pro podporu komunikace dětí s autismem na základě piktogramů s využitím tabletů a mobilních telefonů. Aplikace bude vyvíjena v multiplatformním frameworku WUI, založeného na technologiích HTML5, JavaScript, TypeScript, PHP a mnoho dalších.
Jedním ze základních požadavků je pravidelná účast na týmovém vývoji, která bude probíhat v pátek v prostorách školy.
Plánavaná funkcionaliata vyvíjeného softwaru:
- Kalendář aktivit
- Databáze a editor piktogramů
- Kniha aktivit
- Pohádková kniha
- Kniha zážitků
- Překladač piktogramů
- Napojení na sociální média
Projekt má zajištěnu podporu nejen ze strany technologické, ale také ze strany organizací se zkušenostmi v péči o děti a autismem.
Tým bude využívat předepsaných běžných technik softwarového inženýrství jako jsou:
- Verzování GIT
- Testování - analýza pokrytí
- Analýza pachů v kódu
- Přidělování a zpracování úkolů Redmine
- Sledování náročnosti řešení úkolů (odpracované hodiny)
- Zajištění tracebility
- Propojení komitů s úkoly a odpracovanými hodinami.
Výstupem projektu bude:
- Aplikace, která je sestavitelná a spustitelná za předem dohodnutých podmínek.
- Technická zpráva
- Obhajoba projektu