PASAJA - aplikace pro děti s autismem

Vývojový tým bude sestaven ve středu 20.4. K účasti je mimo jiné nutno přihlásit se ve formuláři PASAJA - google form (viz cvelý článek), kde je nutno zadat svůj login do 20.4. 11:00. Pozice vývojáře ve vícečlenném vývojovém týmu, pro vývoj aplikace „PASAJA“, která bude vyvíjena ve spolupráci s firmou NXP pod projektovým vedením zaměstnance NXP Jakubem Cieslarem. Cílem je vytvořit systém pro podporu komunikace dětí s autismem na základě piktogramů s využitím tabletů a mobilních telefonů. Aplikace bude vyvíjena v multiplatformním frameworku WUI, založeného na technologiích HTML5, JavaScript, TypeScript, PHP a mnoho dalších.

Podmínky

Vývojový tým bude sestaven ve středu 20.4. K účasti je nutno:

  1. přihlásit se na adrese PASAJA - google form, kde je nutno zadat svůj login do 20.4. 11:00,
  2. zaslat na můj email vámi dříve vytvořený ukázkový projekt, který bude reprezentovat vaše dovednosti do 20.4. 11:00,
  3. dostavit se na konzultaci ve středu 20.4. v 13:00 do kanceláře EA406, poté bude sestaven vývojový tým cca v 15:00.

Doporučuji vytvořit záložní plán, není totiž možné přidávat další témata.

Zadání

Pozice vývojáře ve vícečlenném vývojovém týmu, pro vývoj aplikace „PASAJA“, která bude vyvíjena ve spolupráci s firmou NXP pod projektovým vedením zaměstnance NXP Jakubem Cieslarem. Cílem je vytvořit systém pro podporu komunikace dětí s autismem na základě piktogramů s využitím tabletů a mobilních telefonů. Aplikace bude vyvíjena v multiplatformním frameworku WUI, založeného na technologiích HTML5, JavaScript, TypeScript, PHP a mnoho dalších.

Jedním ze základních požadavků je pravidelná účast na týmovém vývoji, která bude probíhat v pátek v prostorách školy.

Plánavaná funkcionaliata vyvíjeného softwaru:

  1. Kalendář aktivit
  2. Databáze a editor piktogramů
  3. Kniha aktivit
  4. Pohádková kniha
  5. Kniha zážitků
  6. Překladač piktogramů
  7. Napojení na sociální média

Projekt má zajištěnu podporu nejen ze strany technologické, ale také ze strany organizací se zkušenostmi v péči o děti a autismem.

Tým bude využívat předepsaných běžných technik softwarového inženýrství jako jsou:

  1. Verzování GIT
  2. Testování - analýza pokrytí
  3. Analýza pachů v kódu
  4. Přidělování a zpracování úkolů Redmine
  5. Sledování náročnosti řešení úkolů (odpracované hodiny)
  6. Zajištění tracebility
  7. Propojení komitů s úkoly a odpracovanými hodinami.

Výstupem projektu bude:

  1. Aplikace, která je sestavitelná a spustitelná za předem dohodnutých podmínek.
  2. Technická zpráva
  3. Obhajoba projektu