Cvičení 06
6. cvičení 21.10.2024
Rozhraní Iterable/Iterator. opakování.
Výchozí projekt
Použijte projekt na adrese https://gitlab.vsb.cz/jez04-vyuka/java-efrei/efrei-lab06.git jako základ pro dokončení následujících úkolů.
Importujte jej do prostředí Eclipse:
- File -> Import... -> project from Git (with smart import) -> Clone URI -> (jako URI použijte výše uvedený odkaz) -> Next -> Next -> Finish
Otevřete v InteliJ IDEA:
- File -> New -> Project from Version Control... -> (použijte výše uvedený odkaz jako URL) -> Clone.
Úkoly
- Vytvořte třídu World, která má kolekci hrdinů a další kolekci příšer.
- V konstruktoru inicializujte kolekce hrdinů a příšer ze třídy World. Vygenerujte náhodný počet příšer a hrdinů.
- Zajistěte, aby třída World implementovala rozhraní Iterable.
- Vytvořte vnitřní třídu, která implementuje rozhraní Iterator, a zajistěte, aby byl objekt této třídy vrácen v metodě World::iterator().
- Zajistěte, aby metoda remove() z rozhraní Iterator byla přepsána a implementována tak, aby umožňovala odstraňování prvků během iterace.
Řešení
řešení lze najít ve výchozím projektu ve větvi solution