DU02 k odevzdání v době 3. cvičení
Navrhněte a naimplementujte základní třídy pro Váš projekt.
Prvotní analýza
Zamyslete se nad hrou, jež jste si vybrali jako semestrální projekt.
- Sepište názvy tříd/objektů, které by se mohli ve hře vyskytovat. Například hráč, překážka, nepřítel, scéna, svět, úroveň atd.
- Zkuste odhadnout, které jsou si podobné a mohli by mít stejnou funkcionalitu a mohla by se zde uplatnit dědičnost případně společné rozhraní.
Jedná se o první návrh, která v budoucnu nejspíše projde mnoha změnami, to je správná cesta.
Implemntace
Vyberte 2 třídy, které budou realizovat grafické prvky na obrazovce a:
- naimplementujte jejich základní funkcionalitu, jako je vykreslení a pohyb
- otestujete třídy použitím v okně aplikace.
Způsob odevzdání
Řešení domácího úkolu odevzdejte do systému Kelvin jako úlohu "Java 1 - domácí úkol z 2. cvičení". Do systému nahrejde celý obsah složky src a soubor pom.xml. Postupujte dle níže přiloženého vide.
Následně bude projekt zkompilován a provedou se Unit Testy. Vzhledem k povaze projektu a prozatímnímu testovacímu využití systému Kelvin v předmětu Java 1 v případě selhání nezoufejte.
Jedná se o pomocný test, vše bude ještě hodnoceno ručně. Důležité je nahrát soubory aby bylo možno vše vyhodnotit a provést analýzu na plagiáty. Věřím, že je to je formalita a všichni z Vás tvoří vlastní kód.