DU02 k odevzdání v době 3. cvičení

Navrhněte a naimplementujte základní třídy pro Váš projekt.

Prvotní analýza

Zamyslete se nad hrou, jež jste si vybrali jako semestrální projekt.

  • Sepište názvy tříd/objektů, které by se mohli ve hře vyskytovat. Například hráč, překážka, nepřítel, scéna, svět, úroveň atd.
  • Zkuste odhadnout, které jsou si podobné a mohli by mít stejnou funkcionalitu a mohla by se zde uplatnit dědičnost případně společné rozhraní.

Jedná se o první návrh, která v budoucnu nejspíše projde mnoha změnami, to je správná cesta.

Implemntace

Vyberte 2 třídy, které budou realizovat grafické prvky na obrazovce a:

  • naimplementujte jejich základní funkcionalitu, jako je vykreslení a pohyb
  • otestujete třídy použitím v okně aplikace.

Způsob odevzdání

Řešení domácího úkolu odevzdejte do systému Kelvin jako úlohu "Java 1 - domácí úkol z 2. cvičení". Do systému nahrejde celý obsah složky src a soubor pom.xml. Postupujte dle níže přiloženého vide.

Následně bude projekt zkompilován a provedou se Unit Testy. Vzhledem k povaze projektu a prozatímnímu testovacímu využití systému Kelvin v předmětu Java 1 v případě selhání nezoufejte.

Jedná se o pomocný test, vše bude ještě hodnoceno ručně. Důležité je nahrát soubory aby bylo možno vše vyhodnotit a provést analýzu na plagiáty. Věřím, že je to je formalita a všichni z Vás tvoří vlastní kód.