DU03 k odevzdání před 4. cvičením

Vytvořte pole objektů a vyřešte kolize mezi objekty

Implemntace dalšího objektu

V projektu z minulého domácího úkolu ve vybrané hře  zvolte grafický objekt, který se ve hře bude vyskytovat opakovaně. Pro něj:

  • vytvořte pole, které bude obsahovat dané objekty
  • pole nainicializujte náhodnými instancemi objektu
  • zajistěte aby se objekdy v poli vykreslovali připadně simulovali pokud se budou i pohybovat nebo otáčet

 

Kolize

Zajistětě aby u všech grafický objektů ve hře bylo možno zjistit jejich okraje (bounding box). Tedy obdelník ve kterém jsou vykresleny.

Zajistěte aby se určovala kolize mezi jednotlivými typy objektů ve hře a v případě detekce kolize zavolejte  na daný metodu určenou k reagování na kolizi. 

Způsob odevzdání

Řešení domácího úkolu odevzdejte do systému Kelvin jako úlohu "Java 1 - domácí úkol z 3. cvičení". Do systému nahrejde celý obsah složky src a soubor pom.xml. Postupujte dle níže přiloženého vide.

Následně bude projekt zkompilován a provedou se Unit Testy. Vzhledem k povaze projektu a prozatímnímu testovacímu využití systému Kelvin v předmětu Java 1 v případě selhání nezoufejte.

Jedná se o pomocný test, vše bude ještě hodnoceno ručně. Důležité je nahrát soubory aby bylo možno vše vyhodnotit a provést analýzu na plagiáty. Věřím, že je to je formalita a všichni z Vás tvoří vlastní kód.