DU05 k odevzdání před 6. cvičením

Grafické uživatelské rozhraní s využitím JavaFX

JavaFX

V projektu z minulého domácího úkolu ve vybrané hře vytvořte uživatelské rozhraní pomocí programu SceneBuilder (viz cvičení):

  • Přidejte alespoň dva ovládací prvky.
  • Zprovozněte propojení scény vytvořené v programu SceneBuilder a třídy zvolené jako controller.
  • Zajistěte reakci hry na akce v uživatelském rozhraní.

Způsob odevzdání

Řešení domácího úkolu odevzdejte do systému Kelvin jako úlohu "Java 1 - domácí úkol z 5. cvičení". Do systému nahrejde celý obsah složky src a soubor pom.xml. Postupujte dle níže přiloženého vide.

Následně bude projekt zkompilován a provedou se Unit Testy. Vzhledem k povaze projektu a prozatímnímu testovacímu využití systému Kelvin v předmětu Java 1 v případě selhání nezoufejte.

Jedná se o pomocný test, vše bude ještě hodnoceno ručně. Důležité je nahrát soubory aby bylo možno vše vyhodnotit a provést analýzu na plagiáty. Věřím, že je to je formalita a všichni z Vás tvoří vlastní kód.