DU03 k odevzdání před 4. cvičením
Logování
Logování
Použijte projekt (hru) z minulého semestru a přidejte knihovnu Log4j2. Musíte upravit pom.xml a module-info.java. Nezapomeňte přidat konfigurační soubor log4j2.xml.
Nakonfigurujte logování do konzoly a do souboru.
V kódu přidejte logovací zprávy alespoň ve dvou různých úrovních. Typická použití jsou:
- pro bloky catch se přidávají hlášky v úrovni error, warning nebo fatal a jako poslední parametr logovací metody se předává samotná exception aby byl v logu vidět stacktrace. Úroveň warning se používá pokud došlo k výjimce ale kód jí umí vyřešit nebo obejít.
- Úroveň info nebo debug se používá pro záznam, že se provedla nějaká akce nebo kus kódu, který je důležitý.
- Úroveň trace nebo debug pro detailní informace o průběhu programu a případných hodnotách proměnných. Ale pozor asi by se v logu neměli objevovat informace jako například přihlašovací jméno a heslo.
Způsob odevzdání
Řešení domácího úkolu odevzdejte do systému Kelvin jako úlohu "Java 1 - domácí úkol z 3. cvičení". Do systému nahrejde celý obsah složky src a soubor pom.xml (prípadně run skript). Postupujte dle níže přiloženého vide.
Následně bude projekt zkompilován a provedou se Unit Testy. Vzhledem k povaze projektu a prozatímnímu testovacímu využití systému Kelvin v předmětu Java 2 v případě selhání nezoufejte.
Jedná se o pomocný test, vše bude ještě hodnoceno ručně. Důležité je nahrát soubory aby bylo možno vše vyhodnotit a provést analýzu na plagiáty. Věřím, že je to je formalita a všichni z Vás tvoří vlastní kód.