CV06 - Zadání - 3
Zadání úlohy na cvičení - grafické uživatelské rozhraní s využitím JavaFX
JavaFX GUI
Z vašeho projektu z minulého cvičení nebo z projektu s řešením minulého cvičení (https://gitlab.vsb.cz/jez04-vyuka/java1/labs/lab06v3.git)
Vytvořte GUI s využitím lepších vzhledu obrázků pomocí css soubru. Popis možných stylů lze najít na https://docs.oracle.com/javafx/2/api/javafx/scene/doc-files/cssref.html
Vytvořte 2 obrazovky mezi kterými se bude přepínat:
- první obrazovka s úvodem zadáním jména hráče, volbou obtížnosti
- jako druhá obrazovka bude využita již existující - samotná hra.
FXMLLoader menuLoader = new FXMLLoader(getClass().getResource("/lab/mainScreen.fxml"));
Parent root = menuLoader.load();
MainScreenController menuController = menuLoader.getController();
menuController.setApp(this);
Scene scene = new Scene(root);
URL cssUrl = getClass().getResource("application.css");
scene.getStylesheets().add(cssUrl.toString());
primaryStage.setScene(scene);
Odevzdání
Řešení odevzdejte do systému Kelvin jako úlohu "Java 1 - 6. cvičení v3". Do systému nahrejde celý obsah složky src a soubor pom.xml. Pozor omezte velikost obrázků. Možná velikost uploudu do systému kelvin je omezena. Postupujte dle videa na DU02 k odevzdání v době 3. cvičení.
Následně bude projekt zkompilován a provedou se Unit Testy. Vzhledem k povaze projektu a prozatímnímu testovacímu využití systému Kelvin v předmětu Java 1 v případě selhání nezoufejte.
Jedná se o pomocný test, vše bude ještě hodnoceno ručně. Důležité je nahrát soubory aby bylo možno vše vyhodnotit a provést analýzu na plagiáty. Věřím, že je to je formalita a všichni z Vás tvoří vlastní kód.
Řešení
Řešení zadání najdete v gitu ve větvi solution https://gitlab.vsb.cz/jez04-vyuka/java1/labs/lab06v3/-/tree/solution?ref_type=heads