Kombinovaní DÚ 1

domácí úkola na téma programové konstrukce jazyka Java, definice tříd v Jazyce Java, přetěžování metod, balíčky.

Maximálně za 4 body.

Prvotní analýza

Zamyslete se nad hrou, jež jste si vybrali jako semestrální projekt.

  • Sepište názvy tříd/objektů, které by se mohli ve hře vyskytovat. Například hráč, překážka, nepřítel, scéna, svět, úroveň, zobrazení životů, skóre atd.
  • Zkuste odhadnout, které jsou si podobné a mohli by mít stejnou funkcionalitu a mohla by se zde uplatnit dědičnost případně společné rozhraní.

Jedná se o první návrh, která v budoucnu nejspíše projde mnoha změnami, to je správná cesta.

Implemntace

Jako základ využijte projekt https://gitlab.vsb.cz/jez04-vyuka/java1/labs/lab02 do nej pak vytvořte třídy, které zajistí vykreslení zuákladních prvků hry.

Vyberte 4 třídy (grafické objekty), které budou realizovat grafické prvky na obrazovce a:

  • naimplementujte jejich základní funkcionalitu, jako je vykreslení a pohyb
  • otestujete třídy použitím v okně aplikace.

Odevzdání

Odevzdání bude v systému Kelvin do 18.10.2024 v 8:00. Task v systému bude teprve vytvořen. Video s podrobným způsobem odevzdání naleznete zde.