CV07 - Zadání - 1
Zadání úlohy na cvičení - kolekce a lambdy
Kolekce
Z vašeho projektu z minulého cvičení nebo z projektu s řešením minulého cvičení (https://gitlab.vsb.cz/jez04-vyuka/java1/labs/lab07v1.git)
Přepracujte třídu World tak aby využívala vhodnu kolekci k ukládání objektů typu DrawableSimulable. Přidejte metody add a remove, které umožní přidávat a odebírat entity ze světa. Musí se, ale provádět v době kdy se neiteruje kolekcí entit. Proto je třeba si v metodách add a remove uložit entity do pomocných kolekcí a až na konci metody simulate vše najednou přidat a odebrat.
- Upravte kanón tak aby při výstřelu přidal vždy nový objekt BulletAnimated
- Střelu upravte tak aby se při kontaktu s Ufem odebrala ze světa.
- Ufo upravte obdobně
Vnořené třídy - lambdy
Vytvořte rozhraní HitListener, které umožní posluchačům naslouchat události, která nastane pokud střela zasáhne ufo a díky tomu počítat zásahy. Rozhraní bude mít metodu ufoDestroyed a střela při výstřelu dostane instanci tohoto rozhraní a pokud zasáhne ufo zavolá metodu ufoDestroyed
Odevzdání
Řešení odevzdejte do systému Kelvin jako úlohu "Java 1 - 7. cvičení v1". Do systému nahrejde celý obsah složky src a soubor pom.xml. Pozor omezte velikost obrázků. Možná velikost uploudu do systému kelvin je omezena. Postupujte dle videa na DU02 k odevzdání v době 3. cvičení.
Následně bude projekt zkompilován a provedou se Unit Testy. Vzhledem k povaze projektu a prozatímnímu testovacímu využití systému Kelvin v předmětu Java 1 v případě selhání nezoufejte.
Jedná se o pomocný test, vše bude ještě hodnoceno ručně. Důležité je nahrát soubory aby bylo možno vše vyhodnotit a provést analýzu na plagiáty. Věřím, že je to je formalita a všichni z Vás tvoří vlastní kód.
Řešení
Řešení zadání najdete v gitu ve větvi solution https://gitlab.vsb.cz/jez04-vyuka/java1/labs/lab06v2/-/tree/solution?ref_type=heads